Roliga texter till Bilder! (kom inte på en bättre rubrik xD)

Översättning: Vart är min "runaway love"? och varför är hon ända borta i Afrika?
Runaway Love= En sång från Justin Bieber och menas typ "en kärlek som smiter"

Översättning: Den där tjejen måste ut här ifrån, hon är för sööööööt!
Översättning: ja jag har på mig en trollkarlarna från oz tröja.. SOM EN CHEF!
Översättning: ...Och partyt startar inte FÖRENS JAG GÅR IN!
Förklaring: I Ke$ha's låt "Tik Tok" så sjunger hon " And the party don't start till i walk in" :)
Översättning: Jag säger det till dig en gång! Okej..kanske 42 gånger...men vem räknar?
Förklaring: I Justin's song one time så sjunger han ju one time. Men han sjunger det ju inte bara "one time" :)
Översättning: Kolla! Vi har gjort svanar!
Översättning: Jag behöver någon att älska, och kanske några nya supra's...
Förklaring: Justin har en låt som heter Somebody To Love. Supra är ett skomärke som både Justin och Jaden Smith använder mycket! :)
Översättning: Du ler, jag ler. vänta... du gråter när jag ler?
Förklaring: Justin har en sång som heter U smile. Och de flesta av hans fans gråter nog när han ler... ;)
Översättning: Vem är söt?! DU ÄR SÖÖÖÖT!
Okej... Det vart en hög med bilder.... Men det är väl bra? :)
Postat av:
Detta är Emma's ikon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback